Film sleduje skupinu svérázných postav, jež spojuje složité předivo heterosexuálních vztahů. Keith Carradine hraje patologického lháře, který nabízí manželství každé ženě, již políbí. Smyslnou náladu této komedie o vážných věcech podtrhuje hudba Teddyho Pendergrasse.
Po režijní práci na dvojici studiových snímků (Roadie / Bedňák, který byl týdeníkem Time označen za jednu z nejlepších letních komedií roku 1980, a politický thriller Endangered Species / Ohrožené druhy) a po zkušenosti s dokumentárním filmem (záznam debaty mezi G. Gordonem Liddym a Timothym Learym v Los Angeles Return Engagement /Odvetné střetnutí) Rudolph napsal a režíroval snímek Choose Me (Vyber si mě), který se okamžitě dočkal uznání kritiky i diváků. Náladou a atmosférou film evokuje autorův celovečerní debut Welcome to L.A. (Vítejte v Los Angeles), ovšem okořeněný notnou dávkou nekonvenčního humoru. I zde se setkáváme se svéráznými postavami, které spojuje složité předivo heterosexuálních vztahů. Vizuální stránka filmu je ovlivněna neónovými barvami losangeleského malíře Eda Ruschy, smyslnou náladu vytváří a podtrhuje hudba Teddyho Pendergrasse společně s vláčnou kamerou Jana Kiessera. Keith Carradine hraje tajemného Mickeyho, patologického lháře, který na útěku z psychiatrického oddělení nabízí manželství každé ženě, kterou políbí. Na své cestě zabloudí do baru dlouhonohé Eve, bývalé prostitutky, která se zmítá mezi promiskuitními dobrodružstvími a potřebou opravdové lásky. Mickeyho přítomnost se stane katalyzátorem milostných krizí mezi stálými hosty baru a klienty Linky lásky, rozhlasového pořadu pro všechny nešťastně zamilované. V roli doktorky Nancy Love exceluje Geneviève Bujoldová, kterou výborně doplňují Rae Dawn Chongová, Patrick Bauchau a John Larroquette.