Ali a Merdad slíbí dopravit své dva malé příbuzné z Íránu k jejich rodičům do Rakouska. Zatímco uprchlíci čekají v turecké Ankaře na rakouská víza, sdílejí osud ostatních ilegálních imigrantů. Tragikomická mozaika o lidech hledajících lepší život je autobiografickým dílem debutujícího režiséra Arashe T. Riahiho.
Mladíci Ali a Merdad slíbí dopravit své malé příbuzné, sedmiletou Asy a pětiletého Armana, z Íránu k jejich rodičům do Rakouska. Zatímco uprchlíci čekají v turecké Ankaře na rakouská víza, sdílejí osud ostatních ilegálních imigrantů. Patří mezi ně rodina prchající před politickou perzekucí, perský učitel i mladý Kurd, který neztrácí smysl pro humor ani v nejtěžších chvilkách… „Chtěl jsem natočit univerzální příběh o lidech, kteří touží najít lepší život, buď z politických, nebo z existenčních důvodů," poznamenává debutující režisér Arash T. Riahi, který ve svém filmu zpracovává autobiografické téma. Jako devítiletý emigroval s rodiči z rodného Íránu do Rakouska. I ostatní příběhy v tragikomickém snímku jsou inspirovány reálnými zážitky autorových krajanů, hledajících v Evropě místo pro lepší existenci.