Ivetčin unikátní příběh začal 5. srpna 1990 v jejích 10 letech, kdy prožila mariánské zjevení na hoře Zvir na severovýchodním Slovensku. Během následujících pěti let poutní místo navštívily statisíce lidí a dívka se stala pro mnohé ikonou. Ivetce je 27 let, dívá se dopředu a zároveň dokáže hlouběji pochopit děje provázející její dosavadní život.