Mladého istanbulského muezzina rozruší nejen nová náboženská zkušenost, ale i sousedství tiché Clary, která vyrostla v klášteře. Vyhraje v jejich vztahu plném náznaků láska, víra, obojí, nebo ani jedno? Citlivé drama vyprávěné se smyslem pro humor získalo ocenění na festivalu v Rotterdamu.
Nesmělý muezzin Musa se v Istanbulu už tak necítí ve své kůži, a co teprve když spatří svou mlčenlivou sousedku Claru, kterou začne nenápadně pozorovat a tiše pronásledovat. Může se sousedství nerozhodného muže a introvertní ženy vychované jeptiškami rozvinout ve vztah? A dospěje shovívavé dílo do šťastného konce, anebo zůstane v srdcích postav prázdné místo, protože propásly příležitost k jeho zaplnění? Snímek v nenápadných detailech ukazuje krásu lidské pospolitosti, ale dokáže upozornit i na chyby, jichž se dopouštíme. Abychom si udělali představu o malém, ale o to kompaktnějším okruhu postav, nemusí se toho dít mnoho. Každý detail má své místo a naznačuje, že nebýt drobných nejistot z nevyřčených tajemství, mohlo by být soužití hrdinů ideální. Ač obě postavy pojí náboženská výchova, vrací snímek víře její obřadnost, kterou chápe jako pro jedince důležitou a přímo nesvázanou s církevními dogmaty.