Noud Heerkens, známý především jako tvůrce videoartu a videoinstalací, vstoupil do oblasti hraného filmu osobitým způsobem: na karoserii Jaguaru XJS rozmístil pětadvacet miniaturních kamer a v nepřetržitém záběru snímal jednu z nejlepších evropských hereček Johannu ter Steegeovou a její telefonický rozhovor s ženatým milencem, který ji právě odmrštil.
Noud Heerkens, známý především jako tvůrce videoartu a videoinstalací, vstoupil do oblasti hraného filmu osobitým způsobem: na karoserii Jaguaru XJS rozmístil pětadvacet miniaturních kamer a v nepřetržitém záběru snímal jednu z nejpozoruhodnějších evropských hereček Johannu ter Steegeovou při jejím telefonickém rozhovoru s ženatým milencem, který ji právě odmrštil. Úspěšné právničce Anně zavolá do auta její bývalý milenec Laurens (de Maesschalck, slyšíme pouze jeho tlumený hlas). Rozhovor začíná poměrně chladně a se vzájemnou zdvořilostí, postupně se však prosazují jemně odstíněné tóny hořkosti, jak Anna sklouzává do svých navyklých vzorců chování a následně se nad svými emocemi pokouší získat kontrolu. Heerkensova pečlivá koncepce a úžasně nuancovaný projev ter Steegeové nabízejí svěží a strhující variaci na Cocteaův Lidský hlas a na herecký výkon Anny Magnaniové.