Protože svoje vzájemné city musejí držet v tajnosti, stane se pro ně jejich sport – zápas – něčím víc. Dva borci v islandském národním sportu a jejich křehký milostný vztah. Zvláštní cena poroty za výjimečnou atmosféru a mimořádně citlivé zpracování.