Dokumentaristka Rebecca Cammisová vypráví šokující příběhy dětí z Mexika a ze Střední Ameriky, které se do USA snaží dostat na vlastní pěst jako ilegální imigranti. Doufají, že v zemi neomezených možností najdou lepší a spravedlivější život, místo toho však většinou zažívají zklamání, zoufalství a bídu. Film vznikl v produkci Johna Malkoviche.
Olze a Freddymu je devět a z rodného Hondurasu ilegálně přijeli do USA, aby se v daleké Minnesotě pokusili najít dívčiny příbuzné. Desetiletý José pochází zase ze Salvadoru a poté, co ho napospas osudu nechali pašeráci, skončil v mexickém sběrném centru. Juan Carlos se narodil v Guatemale a doufá, že v New Yorku objeví otce, který jeho i matku kdysi opustil. Kevinovi je už čtrnáct a skoro ve všem se vyzná. Dokáže si občas najít nějakou práci, takže jeho matka Lupe, jež zůstala v Hondurasu, očekává, že jí občas pošle nějaké peníze. Tyto a další děti z Mexika a ze Střední Ameriky se vydaly na nebezpečnou a dlouhou cestu do USA po železnici – nejčastěji proslulým dálkovým nákladním vlakem zvaným Bestie. Ani v nejhorších podmínkách neztrácejí naději, že v USA přece jen najdou lepší život – život krásný a spravedlivý jako pohádka od Walta Disneyho. Jejich životní osudy poskytují často příběhy, které jsou vyprávěním o naději a odvaze – ale také o zklamání, osamělosti a zoufalství.