Pozuruhodný režijní debut Ho Tzu Nyena je svéráznou love story muže, který se ocitá po vraždě své ženy, spáchané v afektu, v péči psychiatrického ústavu. Je natočen ve formě fiktivního dokumentu, ale přitom je také filozofickou úvahou o lásce k osudu a záznamem i produktem pozoruhodného druhu „videoléčby".
He Zhiyuan, muž, který v podivném zkratu zabil svou ženu, se ocitá v péči psychiatrického ústavu Island Hospital. Přestože ztratil schopnost mluvit a straní se svých spolupacientů, je vybrán, aby se zúčastnil místní experimentální videoléčby, která pacienty konfrontuje s jejich minulostí a nabízí pozitivní řešení jejich traumat. Poznává tu také ráznou kleptomanku Beatrice, k níž ho brzy začne pojit nevysvětlitelný vztah... Pozoruhodný celovečerní režijní debut Ho Tzu Nyena je natočen ve formě fiktivního dokumentu o léčebně, jejích lékařích, metodách i pacientech, ale zároveň ho lze vnímat jako svérázný milostný příběh, filozofickou úvahu o lásce k osudu, a konečně i jako produkt oné „videoléčby". Snímek byl v letošním roce promítán na MFF v Cannes v sekci Quinzaine des réalisateurs.