Osmnáct minut dialogů a osmdesát minut kung-fu soubojů, kaskadérských kousků a automobilových honiček. Na svou dobu revoluční a dech beroucí akční film parafrázující bondovky byl pojatý jako násilím překypující provokace vůči ratingovým komisím a položil základ australským kaskadérským snímkům.
Historicky první ryze akční australský film přináší okatou parafrázi na bondovky, v níž místo sofistikované grácie a technických udělátek dostávají prostor tvrdé údery pod pás a krkolomné kaskadérské eskapády. Do Sydney přijíždí hongkongský inspektor, a zatímco místní gauneři na vlastní kůži pocítí jeho kung-fu, australské ženy neodolají jeho šarmu. Hlavní roli drsného vyšetřovatele ztvárnila hongkongská superstar Jimmy Wang Yu a part ústředního záporáka přijal představitel Jamese Bonda George Lazenby. Režisér Brian Trenchard-Smith snímek pojal jako radikální dílo, které mělo posunout hranice filmového zobrazení akce a násilí. V celém filmu je pouze necelých dvacet minut dialogů a zbytek vyplňují sáhodlouhé rvačky, odvážné kaskadérské kousky a dech beroucí automobilové honičky. Snímek iniciovaný hongkongským studiem Golden Harvest položil základ australské tradici automobilových kaskadérských filmů.