Na případu podivuhodného vzestupu vesnického klubu Drnovice mezi fotbalovou elitu a proniknutí místního fotbalového bossa Jana Gottvalda do podnikatelské extraligy poukazuje autor v ironicky investigativním duchu na zločinecké způsoby, jakými se tehdy podobní „podnikatelé" dostávali k moci a penězům.