Policejní inspektor Dušan vyšetřuje smrt Marjana Ozima – spořádaného muže středních let, který odešel ze světa zřejmě dobrovolně a na základě pečlivé, chladnokrevné přípravy. Případ začne kriminalistu pohlcovat: postupně přejímá Marjanovu identitu… Snímek Igora Šterka začíná jako obyčejné kriminální drama a končí jako psychothriller o cestě do temných hlubin vlastní duše.
Policejní inspektor Dušan vyšetřuje smrt učitele hudby Marjana Ozima – spořádaného muže středních let, který odešel ze světa zřejmě dobrovolně a na základě pečlivé, chladnokrevné přípravy. Případ začne kriminalistu stále víc pohlcovat: zabydlí se v sebevrahově bytě, stýká se s jeho známými a přebírá jeho zvyky. Stále hlouběji se noří do tajemství života zemřelého muže: naváže dokonce známost s jeho láskou Milenou. Dušan postupně přejímá Marjanovu identitu a propojuje ji s vlastním životem… Snímek Igora Šterka začíná jako obyčejné kriminální drama a končí jako psychothriller o cestě do temných hlubin vlastní duše. „Během doby, kdy budete sledovat tento film, spáchá v Evropě dvacet lidí sebevraždu a dalších sto ve zbytku světa," poznamenává režisér k burcujícímu tématu svého intimního psychologického dramatu. „Každý rok zahyne na světě vlastní rukou 1,2 milionu lidí. Počet sebevražd řadí Slovinsko na páté místo ve světě."