Nepříliš atraktivní stárnoucí muž, jehož umělecké ambice dávno odnesl čas, jednoho dne při pohledu do zrcadla uvidí naprosto neznámého muže. Jeho život se změní v přízračný řetězec komických i tragických epizod. Režisér Suren Babajan natočil svůj vizuálně bohatý, fantaskní snímek podle literární předlohy P. Zeituntsjana jako svébytnou variaci na klasický příběh o zrcadlovém dvojníkovi.