Postarší žena Nechama se ráno probouzí s tušením, že do večera zemře. Přestože jí manžel nevěří, Nechama svolává příbuzné, aby se s nimi rozloučila. Nenápadné drama bez patosu vypráví o potřebě lidské něhy a blízkosti, vyniká kamerou pozornou k detailům, studenými barvami a sporadickou, ale výraznou hudbou.
Film s něhou zachycuje jeden den v životě 77leté ženy jménem Nechama. Ta ráno vstává s tušením, že do večera zemře. Její poněkud odcizený manžel Menachem ji odmítá brát vážně. Nechama ale stále poslouchá svůj vnitřní hlas a snaží se svolat rodinu, aby se s ní mohla rozloučit. Již dospělá vnučka Neta jako jediná přijíždí a stává se důležitou součástí babiččina posledního dne. Nechama touží po obnovení lidské blízkosti, kterou již dávno přestala cítit. Dostaví se uvolnění a útěcha, kterou by Nechama tolik potřebovala? Režisérka Sheratzkiová na krátké časové ploše dokázala bez jakéhokoli patosu rozehrát nenápadné lidské drama, dotýkající se zásadních stránek lidského života (láska, smrt). Dobré výkony všech tří hlavních účastníků komorního dramatu jsou podbarveny sporadickou, ale výraznou hudbou, citlivá kamera v detailech studuje vrásčité tváře Nechamy a Menachema i domov, který je obklopuje.