Švýcarská romantická komedie, která je tak dobrá, že by snesla remake. Ve svém druhém celovečerním filmu, plném vtipných variací několika gagů, výrazných vedlejších postav a výpadů proti provinční malosti, vypráví scenárista a režisér Micha Lewinsky o maloměstské úřednici a zmatku, který v jejím životě nastane, když se na scéně zničehonic objeví přítel z mládí.
Švýcarská romantická komedie, která je tak dobrá, že by snesla remake. Ve svém druhém celovečerním filmu vypráví scenárista a režisér Micha Lewinsky (Der Freund / Přítel) o maloměstské úřednici a zmatku, který v jejím životě nastane, když se na scéně zničehonic objeví přítel z mládí. Hyperaktivní Rahel pracuje na radnici, má malého syna a věčně nepřítomného manžela. Když znenadání narazí na Bena, s nímž kdysi tvořila popové duo, znovu v ní vzplanou dávné city. Jenže Ben přijel se svou přihlouplou přítelkyní-herečkou, a co hůř, požádá Rahel, aby je na radnici oddala. Od začátku je sice jasné, jak to dopadne, ale díky scénáři, plnému vtipných variací několika gagů, výrazných vedlejších postav a špiček namířených proti provinční malosti, zábava ani ke konci rozhodně nevázne.