Zdravotník Amos žije se svým mentálně postiženým synem Yurikem. Při jednom ze svých zásahů se setkává s imigrantkou Benou, kterou se rozhodne ukrýt u sebe doma. Intimní vztahové drama s citem a vážností vykresluje mentální postižení Yurika i nesnadný vztah jeho otce s Benou.
Zdravotník Amos, muž ve středních letech, se stará o psychicky nemocné lidi. Je vdovec a žije se svým mentálně postiženým synem Yurikem. Při jednom ze svých zásahů u psychicky narušeného pacienta se Amos setkává s ilegální thajskou imigrantkou Benou. Amos si mladou tichou ženu přivádí domů. Bena pomáhá Amosovi s nemocným Yurikem a pomalu se stává součástí domácnosti. Mezi Amosem a Benou se začne rozvíjet vzájemná náklonnost, kterou ale Yurik těžce snáší. Postižený chlapec začne Benu zneužívat a ta se ocitá v pasti. Scenárista a režisér Niv Klainer natočil intimní vztahové drama, založené na přesném vystižení nevypočitatelných reakcí mentálně postiženého člověka. S citem a vážností vykreslil stav Yurika (vynikne intenzivní herecký výkon mladého Michaela Moshonova) i nesnadný vztah jeho otce s Benou. Dokáže podivná trojice najít vzájemně přijatelný modus vivendi?