Dokument o britské rockové kapele 70. let minulého století Dr. Feelgood je originálním pohledem na sociální a kulturní prostředí tehdejší doby. Jedná se o kombinaci archivních materiálů s aktuálními vzpomínkami aktérů. Energický snímek lze směle zařadit mezi nejlepší britské hudební dokumenty.
Film o britské maloměstské rockové kapele Dr. Feelgood není obvyklým hudebním dokumentem. Režisér Julien Temple v něm totiž používá rockovou hudbu nejen jako ústřední předmět svého zájmu, ale také jako prizma pro originální pohled na sociální a kulturní prostředí 70. let minulého století. Jedná se o třetí část slavné trilogie o britské hudební rockové scéně a stejně jako v předchozích dílech i zde je vše podáno výjimečným filmovým jazykem. Kombinace archivních materiálů s aktuálními vzpomínkami aktérů je sestříhána v hutném rytmu a natočena v neobvykle tlumených barevných odstínech. Snímek mapuje historii rockového uskupení pocházejícího z dělnického prostředí, a především prostřednictvím vzpomínek charizmatického kytaristy Wilko Johnsona ukazuje podhoubí tehdejší hudební scény. Snímek se vyznačuje až anarchickou energií a směle se řadí mezi nejlepší britské hudební dokumenty.