Celovečerní dokument přináší portréty čtyř lidí, kteří se nebojí ukázat, jaké podoby má jejich celoživotní záliba v sadomasochistických praktikách. Volně propojené portréty Altaira, který svou orientaci zajímavě propojil se světem koní, milovnice latexů Fronémy, věčně provokující Lenky či vládní úřednice Terezie vhodně doplňuje hudba britské skupiny Tiger Lillies.