Po snímku Český sen přicházejí jeho autoři s další celovečerní dokumentární komedií, která si tentokrát bere na mušku plánovanou výstavbu amerického radaru na území Brd. S ironickým nadhledem a smyslem pro nadsázku autoři ukazují pestrou škálu charakterů lidí, kteří buď fanaticky chtějí, nebo nechtějí stavbu radaru.