Road movie vypráví o krátkém, ale intenzivním milostném vztahu mezi americkým zeměměřičem Willem a fotografkou Gaderine, která se po letech vrací do Arménie, své rodné země. Kam až na své společné cestě dokážou zajít? Příběh o objevování Arménie, jejích obyvatel a také krajiny vnitřní i vnější.
Snímek Tady je první americký film natočený v Arménii. Toto road movie vypráví o krátkém, ale intenzivním milostném vztahu mezi americkým zeměměřičem Willem a fotografkou Gaderine, která se po letech vrací do Arménie, své rodné země. Američan kontroluje správnost satelitních map, objevuje neznámou zemi a umělecká fotografka zjišťuje, zda ještě stále má vztah ke své vlasti. Dva opuštění cestovatelé se rozhodují alespoň na chvíli sdílet své putování. Kam až na společné cestě dokážou zajít? Neobvyklá love story je příběhem o objevování Arménie, jejích obyvatel a také krajiny, vnější – divoké přírody – i vnitřní – vlastního nitra. Režisér Braden King protkává příběh o putování Arménií snovými abstraktními sekvencemi, které snímku dodávají zvláštní poetický rozměr. Zásadní roli ve filmu zaujímá práce kamery, jejímž prostřednictvím poznáváme Arménii v nejrůznějších podobách.