Trolové jsou bájné bytosti, které se v norském folkloru vyskytují v různých podobách, od malých skřítků po velká krvežíznivá monstra. Váže se k nim bohatá mytologie. Ale co když báchorky, které vyprávějí rodiče dětem před spaním, jsou pravdivé, a jak potom vypadají novodobí rytíři, kteří se stvůrami bojují?