Druhý film jednoho z největších talentů současného filmu Caryho Fukunagy (Sin nombre) je adaptací slavného románu Charlotte Brontëové o mladé ženě hledající lásku navzdory zášti blízkých a nepřízni osudu. Vynikající herecké výkony Mii Wasikowské, Michaela Fassbendera a Judi Denchové.