Nízkorozpočtové civilní drama o smíření se s minulostí a přijetí nevyhnutelného konce je dílem režiséra Gerarda Hurleyho, který se spolu se svým hrdinou Jackem vrátil na rodný irský venkov, kde žije jeho popudlivý a vzteklý otec, s nímž nepromluvil dvacet let.
Tvůj otec umírá... Jack McCarthy jako každý syn všeho nechá a odletí ze Spojených států do Irska. Když ale dorazí do zapadlé vesnice, odkud pochází, první, co uvidí, je jeho otec Larry, který na pastvině odpaluje golfové míčky. Radost vypadá jinak. Jack utratil za letenku poslední peníze a otcův trik nedokáže ocenit. Nemluvili spolu totiž už dvacet let. Jack by odjel okamžitě, ale finanční tíseň ho přiměje alespoň dočasně zůstat a žít s otcem pod jednou střechou. Jejich vztah je bouřlivý, poznamenaný neschopností hovořit o minulosti, která je bolestná pro oba a před lety je rozdělila. Ale pomalu nastává čas, kdy se porozumění stává nutností. S paličatým Larrym to však není snadné... Režisér se vrátil do kraje svého dětství a nelehký proces vyrovnávání se s minulostí i nadcházejícím koncem života ztvárnil s lakonickou úsečností, mimořádnou vnitřní pravdivostí a za pomoci drsné krásy irské přírody.