Pořádně děsivý i humorně hravý (naštěstí nikdy obojí ve stejnou chvíli) – tak by se dal charakterizovat tento horor, který zručností režie i kvalitou hereckých výkonů o několik pater převyšuje obdobné snímky stejné žánrové a rozpočtové kategorie. Divák je vtažen do rafinované hry, v jejímž rámci je nucen přijímat jak každodenní realismus manželských hádek ve stylu „kitchen-sink drama" britského Free Cinema, tak obskurní duchařinu v podobě okultních rituálů. Přestože ne každého milovníka hororů uspokojí značně neortodoxní závěr filmu, na jednom se pravděpodobně shodnou všichni: jedná se o vskutku ďábelské dílo. Režisér a spoluautor scénáře Ben Wheatley (jehož předchozí snímek, debut Down Terrace, slavil úspěchy na přehlídkách hororových filmů) přistupuje k hororovému žánru zcela netradičním způsobem, když jeho pravidla stejně často porušuje, jako je naplňuje. Jedna z nejvíce zneklidňujících scén filmu se objevuje hned na samotném začátku a nezobrazuje nic hrůznějšího než obyčejnou – byť mimořádně nevydařenou – večeři s přáteli.