Úspěšný scenárista Gianni Di Gregorio natočil po svém pozdním režijním debutu Sváteční oběd (Pranzo di Ferragosto, 2008) další film, v němž sám hraje ústřední postavu. Tentokrát má zestárlý Gianni problémy nejen se svou ještě starší matkou, ale i s vlastní rodinou, pro niž se stal neviditelným. Naštěstí ho kamarádi poučí, že i důchodce mohou čekat netušené radosti. I když nemá stejné úspěchy u žen jako oni, Gianni se nevzdává naděje.