Tento vtipný a lehce melancholický animovaný film vypráví příběh osamělého namalovaného graffiti tygra, jehož domovem jsou zdi a fasády pražských domů. Město plné posprejovaných špinavých uliček a zákoutí je divokou džunglí, kde šelma hledá cestu ke své ztracené lásce.