Snímek Marcina Koszałky nabízí portrét hvězdy polského sportovního lezení Piotra Korczaka. S využitím inovativních metod mnohovrstevného filmového jazyka předkládá autor znepokojivý portrét osamělého boje profesionálního lezce s vlastním věkem a smrtelností.