Tři kontinenty, tři jazyky, tři kultury, tři podoby světové prostituce. Vizuálně opojný dokument nahlíží do nevěstinců v Thajsku, Bangladéši a Mexiku. Bez předsudku a opovržení ukazuje bezvýchodnost života děvky, v němž se intimita stala zbožím. Film byl uveden na MFF v Benátkách a Torontu.
Vizuálně opojný dokumentární triptych ukazuje tři podoby světové prostituce. Tři kontinenty, tři jazyky, tři kultury. Nevěstinec v thajském Bangkoku cílí především na místní manažery a movitější turisty. Dívenky se promenují v prosklené výloze a toužebně očekávají, až na ně ukáže některý z hostů. Veřejný dům v bangladéšském Faridpuru se rozkládá po celé čtvrti. Stovky místních prostitutek se zde narodily a svět „tam venku" za celý svůj život nikdy neuvidí. A později, až dospějí, bez sebemenších rozpaků přivedou k nejstaršímu řemeslu i své vlastní dcery. Město Reynosa leží poblíž mexických hranic s Texasem. Hemží se to tu drogovými mafiemi, zlodějíčky a pasáky. A místní nevěstky bezútěšnost místa zrcadlí. Lesk jejich mladické krásy dávno pohasl, aby zůstal jen pracně udržovaný zevnějšek. Všechny sledované ženy zažily psychicky i fyzicky více, než si dokážeme představit. Život bez falše a předstírání, za něž jsou placeny, však dosud nepoznaly.