Jocelyn, Rainier a Bingbong se chystají natočit svůj první film a chtějí se do toho pořádně opřít. Námět vznikl u drahé kávy, a tak by si snímek podle nich zasloužil zamířit rovnou na prestižní festivaly a hrát by v něm měla diva místní kinematografie Eugene Domingová. Trio filmařů už má také jasno, jak toho všeho docílí: Co by mohlo nahlodat západní publikum a herečku žijící v luxusu lépe než kombinace slumů, žump a matek, které musí prodávat své vlastní děti? Komediálně pojatý snímek si utahuje nejen ze stereotypních srdcervoucích dramat ze zemí třetího světa, jež zneužívají skutečné strádání, ale i z vypočítavosti filmařů, kteří pro vycházku po červeném koberci udělají cokoli. Třeba nechají herečku vést drásavý monolog ze dna žumpy. Film, parodující recept, jak se dostat na Oscary, byl za svou zemi nakonec opravdu delegován a stal se nejúspěšnějším nezávislým snímkem v dějinách filipínské kinematografie.