Tvůrce s ironií sleduje rozšířenou oblibu takzvaných „fotorománů", vycházejících jako příloha některých periodik ve 30. až 50. letech. Vede diváka do studia, kde se právě inscenují výjevy dramatického příběhu lásky a žárlivosti, a seznamuje nás s představiteli, z nichž fotoromány udělaly v očích lidu hvězdy. Film bude uveden v Poctě Michelangelovi Antonionimu I.