V lednu 1977 zachytil Antonioni v Indii průběh nejdůležitějšího hinduistického náboženského svátku Kumbha Mela. Oslava se koná každých 12 let nedaleko města Allahbád, v době, kdy je řeka Ganga téměř vyschlá a miliony lidí u ní tráví celé dny v modlitbách.Film bude uveden v Poctě Michelangelovi Antonionimu II.