Nejnovější dokument Heleny Třeštíkové zachycuje 37 let života rodiny Kettnerových. Základním stavebním kamenem snímku je rodinný deník, v němž Petr Kettner pečlivě zaznamenával veškeré radosti i strasti, kterými si zdánlivě úplně obyčejná česká rodina za tuto dobu prošla.
Nejnovější dokument Heleny Třeštíkové je její nejdelší časosběrný projekt. Svou kamarádku od dětských let Janu Kettnerovou začala natáčet už v roce 1974, kdy čekala první dítě, syna Honzu. Základním stavebním kamenem snímku je rodinný deník, v němž její manžel Petr pečlivě zaznamenával veškeré radosti i strasti, kterými si zdánlivě úplně obyčejná česká rodina za téměř čtyři dekády prošla. Vedle příběhu rodiny Kettnerových se ve filmu v často vtipných střizích objevují archivní záběry připomínající hudební kariéru Karla Gotta či zásadní politické proměny České republiky. Díky blízkému vztahu režisérky k postavám snímek divákovi nabízí nebývale intimní pohled na průběh jejich životů na pozadí tzv. velkých dějin. Důmyslná stavba filmu umně propojuje soukromé a veřejné aspekty života, naťukává řadu obecnějších otázek a také ukazuje, že lidský život nemusí mít vždy dramatický rozměr, aby měl svou hloubku.