Mladý pediatr Serafim přijíždí do zapadlého městečka Palilula, kde má nastoupit svou první praxi po absolvování univerzity. Záhy však zjistí, že jeho sny o vykonávání práce lékaře se ve městě, kde se zastavil čas, nenaplní, a to nejen proto, že se v něm již dlouho žádné děti nerodí.
Mladý pediatr Serafim přijíždí do zapadlého městečka Palilula, kde má nastoupit svou první praxi po absolvování univerzity. Záhy však zjistí, že jeho sny o vykonávání práce lékaře se ve městě, kde se zastavil čas, nenaplní, a to nejen proto, že se v něm již dlouho žádné děti nerodí. Porodnice tak slouží mimo jiné jako lázně, veřejný dům či blázinec a místní lékaři spolu se svéráznými obyvateli holdují alkoholu, pořádají nekonečné opulentní hostiny a s prací si hlavu příliš nelámou. Originálně výtvarně stylizovaný snímek, jehož děj je zasazen do Rumunska šedesátých let, je zdařilou alegorií rozkládajícího se komunistického režimu. Uznávaný divadelní režisér Silviu Purcărete ve svém pozdním filmovém debutu diváky zavádí do světa plného bizarních postav, fantaskních výjevů či až kafkovsky absurdních situací.