Dobře situovaná dvojice křižuje v autě horské silničky a v rámci kruté hry rozdává igelitové pytlíky s penězi všem chudákům a ubožákům, které potká. Amorální hra se však s uplývajícím časem pomalu začne obracet proti cynickým manipulátorům… Absurdní podobenství, jehož temně humorný ráz umocňují nádherné přírodní kulisy, získalo Cenu NETPAC na letošním Berlinale.
Leyla a Kaveh tvoří dobře situovaný pár. V autě křižují horské silničky a v rámci kruté a bizarní hry rozdávají igelitové pytlíky s penězi všem chudákům a ubožákům, které potkávají. Pohrdavé obšťastňování šokovaných bližních, jež si dvojice dokumentuje pomocí mobilu, nejdřív probíhá podle plánu. Najdou se však i tací, kteří podivný dar odmítnou, jiní dovedou bezohledné cizince uvést do rozpaků. Amorální hra, jejíž součástí je i vymýšlení nejrůznějších historek, se tak pomalu začne obracet proti cynickým manipulátorům... Temně humorné podobenství směřuje ke kritice moderní společnosti, mrhající svými prostředky, silami i emocemi v uměle vykonstruovaných hrátkách. Dramaticky sevřené, minimalistické vyprávění umocňují nádherné přírodní kulisy, sledované v průběhu čtyřiadvaceti hodin, i civilní herecké výkony obou hlavních představitelů. Film získal Cenu NETPAC na letošním Berlinale.