Rozpustilé mockumentary odehrávající se na festivalu klasické hudby v letním Dubrovníku se trefuje do stereotypních představ o houslistech, cellistech a dalších virtuosech, dirigenty nevyjímaje. S třeskutou (sebe)ironií účinkují, hrají a recitují Julian Rachlin, Aleksey Igudesman, Mischa Maisky, John Malkovich, Roger Moore a mnoho dalších.
„Uvažoval jsi někdy, že bys umřel, abys pomohl své kariéře?" Houslový virtuos Julian Rachlin pořádá od roku 2001 v Dubrovníku festival klasické hudby, kde vedle slavných hudebníků, jako je cellista Mischa Maisky, vystupoval i John Malkovich a jehož pravidelným návštěvníkem je také Roger Moore. Všechny tyto osobnosti defilují v portrétu festivalu, který bezesporu existuje, zatímco o zachycených výpovědích můžeme mít vážné pochyby. Ač stylizován jako dokument, dává film jednoznačně najevo svůj odstup k jakékoliv strojené serióznosti a klade podvratné a nekorektní otázky. A když se umělec nebojí shodit sám sebe, je to dobré znamení nejen toho, že se se stejným gustem pustí i do ostatních. Snímek se – stejně jako například filmy se Sachou Baronem Cohenem – nebojí být drzý, násobit humor, když čekáme, že trochu ubere, podobně jako se nezdráhá jít za hranu trapnosti. Síla filmu spočívá nejen v maximální obeznámenosti s tím, z čeho si střílí, ale také v kreativním převracení formátu dokumentu.