Zatímco si režisér Ester Martin Bergsmark a umělec a spisovatel Eli Levén vychutnávají společnou koupel a navzájem si holí nohy, vymýšlejí příběh o fantazijním světě Pojktanten. Jeho středobodem je chlapec polapený mezi dvěma pohlavími, který si, aby přežil, vytvoří třetí. Experimentální, silně stylizovaný dokument připomíná raná díla Dereka Jarmana.
Nevšední dokumentární portrét představuje transgenderového umělce a spisovatele Eliho Levéna (nar. 1984). Režisér Ester Martin Bergsmark rozvíjí společné, bytostně osobní téma do podoby experimentálně pojatého snímku. Ten se odpichuje od intimního spočinutí ve vaně plné horké vody, kterou autor s Elim sdílí. Zatímco si vychutnávají koupel a navzájem si holí nohy, společně vymýšlejí příběh o fantazijním světě Pojktanten. Jeho středobodem je chlapec polapený mezi dvěma pohlavími, který si, aby přežil, vytvoří třetí. Malátné snění se přelévá v estetický požitek ze stavu, jenž sám v sobě nepřestává hledat trvalou rovnováhu a v minulosti prošel vzrušivě násilnými a krutými konfrontacemi. Do provokativně stylizovaného snímku, natočeného pro švédskou televizi, jsou zakomponovány i černobílé amatérské záběry z Levénova raného mládí. Filmu, připomínajícímu raná díla Dereka Jarmana, byla na festivalu ve švédském Göteborgu udělena cena Nordic Vision.