Mistrně sestavený snímek Sergia Oksmana rozplétá pomocí uhrančivé atmosféry a bravurního režijního vedení tajuplný příběh Elmara Modlina a jeho ženy, kteří po dlouhá desetiletí umělecky ztvárňovali své bizarní apokalyptické vize, zcela uzavřeni před okolním světem v zatemněném bytě.
Když jednoho pozdního večera kráčel brazilský dokumentarista Sergio Oksman ulicemi Madridu, nalezl krabici plnou fotografií, dopisů a dalších dokumentů zaznamenávajících osud tajuplné rodiny Modlinových. Po účinkování v komparsu Polańského snímku Rosemary má děťátko se Elmer Modlin, jeho žena a syn odstěhovali z USA do Madridu, aby zde zcela uzavřeni před okolním světem umělecky ztvárňovali své bizarní apokalyptické vize. Mistrně sestavený snímek s uhrančivou atmosférou a režijní bravurou jasně dokazuje, že ty nejšílenější příběhy dokáže napsat jen život sám.