Ve slovenské romské osadě žije dvojice, která se ve svém každodenním snění stává Karlem Gottem a Darou Rolins. Rozhodne se jim poslat vzkaz. Mezinárodní premiéra příběhu, v němž se střetává svět chudoby a svět celebrit.
Popový šlágr, který zná patrně každý, kdo žil v Československu, se stal základem hry míněné tak vážně jako sám život. Režisérské duo Marek Šulík a Jana Bučková natáčelo ve vydělené oblasti slovenské romské osady dvojici, která se ve svém každodenním snění stává Karlem Gottem a Darou Rolins. Hvězdy showbyznysu ztělesňují pro Marienu a jejího bratrance Romana napůl božské postavy ze sfér, kde je blahobyt a žádné starosti. „Je to příběh o hře, iluzi a o schopnosti přežít," říká režisérka Jana Bučková. Snímek mapuje ostrý kontrast mezi světem chudoby a segregace a světem celebrit a modelových rolí mediálních hvězd. Marek Šulík a Jana Bučková se v prostředí romských osad nepohybovali poprvé: Zvonkům štěstí v jejich filmografii předcházejí Cigarety a pesničky, dokument o natáčení alba, na němž výjimečně spolupracovali Romové s etnickými Slováky.