Jak nejásat nad filmem, ve kterém nacisti z Měsíce dobývají Zemi? Taková zápletka, přetavená ve sci-fi komedii Iron Sky, si vás okamžitě získá. Za filmem stojí finští tvůrci hojně stahované parodické série Star Wreck a nemalá armáda jejich fanoušků, z nichž mnozí se přímo podíleli na financování tohoto projektu.
Jak nejásat nad filmem, ve kterém nacisti z Měsíce dobývají Zemi, navíc s Udo Kierem v roli Führera? Taková zápletka, přetavená ve sci-fi komedii Iron Sky, si vás okamžitě získá. Za filmem stojí finští tvůrci hojně stahované parodické série Star Wreck a nemalá armáda jejich fanoušků, z nichž mnozí se přímo podíleli na financování tohoto projektu. Nová výprava na Měsíc v roce 2018 má prezidentovi Spojených států zajistit v nadcházejících volbách další setrvání v úřadu. Když ale kosmonauti v měsíční krajině zabloudí za nesprávný kopec, narazí na jednotku stormtrooperů v kosmických přilbách a s hákovými kříži na rukávech. Vše vysvětlující dialog odhalí, že v roce 1945 utekla skupina nacistů na Měsíc a od té doby se skrývá na jeho odvrácené straně. Založila zde kolonii a nyní se chystá na invazi domovské planety, kde má vzniknout čtvrtá říše a s ní i nový světový řád.