Politik Aadu se ženou Viivi se rozhodnou vydat na houby. V lese potkávají nejen kytaristu Zaka, ale také mnoho jiných houbařů. Tragikomedie s prvky thrilleru staví na modelovém příběhu, jehož děj postupně odkrývá chování jednotlivých postav a jejich neschopnost „přežít" v neznámém prostředí, které obnažuje jejich charaktery.
Politik Aadu si vyrazí s manželkou do lesa na houby právě v den, kdy je novinářem telefonicky konfrontován ohledně podezření z korupce. Shodou náhod se spolu s manželským párem ocitá v autě i namyšlený rockový idol Zäk. Místo, jež žena k houbaření vybrala, je plné výletníků, a tak se Aadu rozhodne vyhledat klidnější lokalitu. Les, který nakonec najdou, je však možná až příliš hluboký a nehostinný, nalézt cestu ven nemusí být tak jednoduché… Satirická tragikomedie s prvky osvěžujícího černého humoru je celovečerním debutem estonského režiséra a scenáristy Toomase Hussara, který si bere na mušku často bezohledné jednání současných politiků či mediálních hvězd, ochotných jít kvůli moci a popularitě přes mrtvoly.