Navzdory blížícímu se narození prvního potomka dělá všedně vyhlížející třicátník Henrik vše pro to, aby si zachoval iluzi konvencemi nespoutaného mládí. Za jeho nejapným vtipkováním se však schovává prázdnota člověka, jenž okolnímu světu uniká za pomoci ironie. Trpkostí prodchnutá psychologická studie sází na autenticitu a vynikající herecké výkony.
Navzdory blížícímu se narození prvního potomka dělá všedně vyhlížející třicátník Henrik vše pro to, aby si zachoval iluzi konvencemi nespoutaného mládí. Nezanedbatelnou součástí jeho milostného vztahu je pubertální vtipkování, které, zdá se, partnerce nevadí. Když sympatická Tone pořádá v nově pořízeném domě poklidný večírek pro přátele a kolegy z práce, vytratí se Henrik raději za kamarády ze střední, s nimiž jej pojí náruživá obliba divokých pijatyk a obhroublého humoru. Za jeho nejapným chováním se však schovává nejistota člověka, jenž okolnímu světu uniká za pomoci ironie. Trpkostí prodchnutá psychologická studie sází na autenticitu a vynikající herecké výkony. Především Henrik Rafaelsen, známý z nedávné úspěšné komedie Happy, Happy, rozehrál svého problematického titulního hrdinu hned v několika polohách, jejichž úspěšným kombinováním dosahuje provokující nejednoznačnosti.