Sugestivní krátkometrážní psychologické drama o středostavovské rodině připravující se k obvyklé společné večeři. Debata o penězích má však tentokrát šokující vyvrcholení. Camposův sofistikovaný způsob nakládání s narativní složkou a Durkinovu precizní kameru docenili i dramaturgové canneského festivalu, kteří před šesti lety snímek zařadili do svého výběru.
Sugestivní krátkometrážní psychologické drama o středostavovské rodině připravující se ke společné večeři. Debata o penězích má však tentokrát šokující vyvrcholení. Camposův sofistikovaný způsob nakládání s narativní složkou a Durkinovu precizní kameru docenili i dramaturgové festivalu v Cannes, kteří před šesti lety snímek zařadili do svého výběru.