Každý musí jednou zemřít. Sedmdesátiletému Oskarovi zbývá posledních šest dní života. Je připraven odpustit bratrovi nedorozumění, ke kterým došlo před lety. Podaří se mu spojit se s bratrem, který, jak věří, žije na druhé straně Atlantiku, než bude příliš pozdě? Studentský Oscar 2011, nominace na Oscara 2012 a Cena diváků na Festivalu krátkých filmů Praha 2013.