Snímek jednoho z nejoriginálnějších quebeckých režisérů mapuje snahu Victorie a Flo začít nový život poté, co byly propuštěny z vězení. Nevyřešená minulost je však dostihne i hluboko v quebeckých lesích. Nonkonformní charaktery, důmyslná režie, mysteriózní atmosféra a suchý humor učinily z filmu jeden z nejzajímavějších titulů letošního Berlinale.
Šedesátiletá Victoria byla právě propuštěna z vězení a rozhodla se pro nový život v malé chatě v hlubokých quebeckých lesích. Zanedlouho ji následuje Flo, spoluvězenkyně, se kterou mnoho let sdílela celu. Jejich samota a obnovená intimita je narušována mladým policistou Guillaumem, který je pověřen sledováním Victoriina chování. Ženy však záhy zjistí, že to nakonec nebude on, kdo nejvíce ohrozí jejich znovunabytou svobodu. Nevyjasněné a nedořešené události z minulosti mají hrozivější a drtivější následky, než se na první pohled zdálo. Denis Côté opět zabydlel svůj snímek svéráznými a nonkonformními charaktery. Hrdinky filmu žijí na okraji společnosti proto, že mají velmi málo víry v lidi a navíc se zdráhají žít podle společenských pravidel. Funkční a sevřené dílo se specifickým suchým humorem i nápaditým režijním stylem je prodchnuté mysteriózní atmosférou. Film jednoho z nejoriginálnějších quebeckých režisérů byl uveden v soutěži letošního MFF v Berlíně.