V této působivé tragikomedii je zápletka Pasoliniho Teorémy přesazena na holandské předměstí. Příjezd německého studenta odhalí členům středostavovské rodiny jejich potlačovaná přání a pravdu o niterném stavu každého z nich. Film připomene také Todda Solondze s jeho ironickými vhledy do duší jeho postav.