Romantické Benátky plné útulných zákoutí a půvabných kanálů už nalezneme pouze v katalozích cestovních kanceláří. Město dusí invaze turistů, počet stálých obyvatel každoročně klesá. S citem a porozuměním natočený dokument je poctou statečným srdcím a veselým myslím posledních opravdových Benátčanů.