Exmanželka taxikáře Tesfaie je na svých druhých líbánkách, a možná právě to je pro muže vhodná příležitost, jak prohloubit vztahy se svými dospívajícími dětmi. Citlivý středometrážní snímek, představující obyčejné, o to však poutavější hrdiny, byl v roce 2012 oceněn na Famufestu jako nejlepší hraný film.
Tesfai pracuje jako taxikář, ačkoliv je vidět, že z toho ani on, ani jeho děti – a zejména pak dospívající Emmanuel – nemají velkou radost. Jeho exmanželka, která s rodinou v domě jinak žije, je toho času na líbánkách, což pro Tesfaie skýtá vhodnou příležitost, jak se s dětmi více sblížit. Nenásilně plynoucí příběh se nezatěžuje násilně vykonstruovanými dramaty a namísto toho nabízí náladu klidného vyčkávání, která o postavách, jež okouzlují elementární slušností, prozradí mnohem víc. Úhledně vystavěný snímek se citlivě vyrovnává s tématem zakotvených, ale přece hledajících cizinců v USA.