Luxusní hotel. Luxusní klientela. Neotesaný personál. Pár, který se možná hluboce sblíží, anebo svůj vztah nechá v syrovém stavu, podobně jako titulní steaky. Odvážný film, ve kterém se neuctivost stává žádoucí hodnotou.
Clemens pracuje jako masér, Lara jako kuchařka – jejich klientela je ale stejná: hosté luxusního hotelu. Mezi oběma to začíná vřít – jeho citlivost se střetává s jejím temperamentem, protiklady se přitahují, harmonie je však v nedohlednu. Láska ale přece může být i ušmudlaná a známkou oddanosti může být krev. Ve své koncepci mimořádně ujasněný film, jehož hrdinové se snaží získávat pozornost dosti podivnými způsoby, je záměrně rozladěný, stejně jako kytara, na kterou se hlavní hrdina snaží brnkat. Úšklebná provokativnost snímku, který se nebojí ukazovat své protagonisty v nelichotivých i nepříjemných situacích, má nakonec za následek, že diváka nechává ve stejně nepříjemném stavu, jako když si někdo tropí žerty z jeho slabostí. Nespoutaný film, který vznikal na základě pevně daného scénáře, ale i improvizace a který byl natáčen mezi skutečným hotelovým personálem, se soustředěně pohybuje v oblasti směšnosti lidského bytí a jasně sděluje, že na život se jednoduše nelze připravit na hotelovém školení.