Thomas Haden Church (Bokovka) si to žene vánicí v malém pluhu a moc dobře ví, že tragédii již neodvrátí. Uprostřed zasněženého lesa se však tomuhle „osamělému běžci" pořád otevírá nečekaně mnoho možností, jak naložit s vlastní budoucností. Kterou z nich hrdina téhle značně temné komedie zvolí?
Zimy v severním Quebecu jsou kruté – zvlášť když jste sami jako takřka westernový tvrďák Bruce (Thomas Haden Church známý nejen z filmu Bokovka) a zvlášť když tuhle v noci za prudké vánice smetete pluhem nepohodlného souseda a zbavíte se jeho těla. Věci však nejsou tak jednoznačné, jak by se mohlo zdát, a tak může hrdina živořící v lesním úkrytu přemýšlet, co dál. Jakkoliv se totiž dostal do úzkých, má dostatek nápadů a hlavně času na to, jak z celé šlamastyky vybruslit. Oč méně se zdá, že má jeho příběh šanci na šťastný konec, o to více mu stojí za to držet palce. Ačkoliv je snímek koncipován jako hodně temná komedie a je mimořádně zábavné sledovat hrdinu v akci, daří se mu také funkčně relativizovat otázky jeho (ne)viny. Protože ačkoliv leccos pokazil, není těžké s ním sympatizovat. Film s nádechem osudovosti tak dokáže těžit nejen z omezeného prostoru, který je Bruce nucen obývat, ale též z nejednoznačnosti situace i protagonistova vnitřního rozpoložení.