Katolickému knězi vstoupí do života tragédie, za kterou cítí zodpovědnost. Nový snímek předního korejského artového režiséra Jeon Soo-ila, jenž v roce 2009 soutěžil na MFF Karlovy Vary s kontemplativním snímkem Himálaj, se pohybuje na hranici spirituálního filmu a niterného osobního dramatu.