Třináctiletý Ricky je autista, který žije se svou imigrantskou rodinou v New Yorku. Jednoho dne se ztratí v metru a začíná jeho dlouhá odysea po městě, kterému nerozumí. Tíseň strachující se rodiny narůstá v okamžiku, kdy se k městu začne přibližovat hurikán.
Drama imigrantské mexické rodiny je zasazeno do prostředí newyorské čtvrti Queens. Žije zde ustaraná matka Mariana se svým věčně nepřítomným mužem, dcerou a třináctiletým autistickým Rickym. Jednoho dne se Ricky při cestě domů ze školy v metru ztratí a bez jakékoli pomoci zůstane uvězněn uvnitř podzemky nikdy neusínající metropole. Při své nebezpečné odyseji chlapec poznává různorodé obyvatele New Yorku. Rodina se pouští do pátrání, které však nenabízí příliš šancí k úspěchu, obzvláště když se na město žene ničivý hurikán Sandy, představující pro celé město nevypočitatelnou hrozbu. První samostatný režijní počin Sama Fleischnera se může chlubit nebývalou uvěřitelností ústředních postav, které zasazuje do městského prostředí plného kulturní různorodosti. Snímek nesklouzává k přílišnému apelu na city a zůstává procítěným, avšak střízlivým pohledem na problematiku autismu.